Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
10 codes
10-codes
Bull's-eye
Complement on ten
Inner ten
Magic ten rule
Other TEN Line
TENS
TENS device
TENS machine
TENS unit
TNS
TTF
Ten best of fifteen insurable weeks rule
Ten codes
Ten fingerprint card ten fingerprint sheet
Ten signals
Ten week rule
Ten-codes
Tens complement
Transcutaneous electrical nerve stimulation
Transcutaneous electrical nerve stimulator
Transcutaneous electrical neurostimulation
Transcutaneous nerve stimulation
Transcutaneous nerve stimulator
Within ten days

Vertaling van "ten other " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
transcutaneous electrical nerve stimulator | TENS | TENS unit | TENS device | TENS machine | transcutaneous nerve stimulator | TNS

neurostimulateur transcutané | NSTC | stimulateur électrique transcutané | neurostimulateur électrique transcutané | appareil TENS | TENS


ten week rule [ magic ten rule | ten best of fifteen insurable weeks rule ]

règle des dix semaines [ règle des dix des quinze meilleures semaine d'emploi assurable ]


ten signals [ ten-codes | ten codes | 10 codes | 10-codes ]

codes 10 [ codes dix ]


Two/Ten Foundation [ TTF | Two/Ten Associates | Two/Ten National Foundation ]

Two/Ten Foundation [ TTF | Two/Ten Associates | Two/Ten National Foundation ]


ten fingerprint card ten fingerprint sheet

fiche dactyloscopique


transcutaneous electrical nerve stimulation | TENS | transcutaneous nerve stimulation | TNS | transcutaneous electrical neurostimulation | TENS

neurostimulation transcutanée | NSTC | neurostimulation électrique transcutanée | stimulation électrique transcutanée | TENS








IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This priority network should be distinguished by full interoperability (i.e. implementation of European Rail Traffic Management and all other Technical Specifications in the railway sector; implementation of the Single Sky policy and the ATM Master Plan; interoperability in other ITS sectors) and, furthermore, target agreed capacity standards for all infrastructure components involved (Currently, the TEN-T Guidelines only include target standards in the inland waterway sector.) Other Community action that interrelates with infrastructure design – such as the possible introduction of larger and heavier road vehicles or intelligent motorways – shoul ...[+++]

Le réseau prioritaire devrait se distinguer par son interopérabilité totale (à savoir: mise en œuvre du système européen de gestion du trafic ferroviaire et de toutes les autres spécifications techniques dans le secteur ferroviaire, mise en œuvre de la politique «Ciel unique» et du plan directeur ATM, interopérabilité dans les autres secteurs concernés par les STI) et viser à remplir des normes de capacité convenues pour tous les éléments d’infrastructure concernés (actuellement, les orientations relatives au RTE-T ne contiennent de normes que pour le secteur des voies navigables intérieures). Devront aussi être prises en compte d'autres actions communautaires ayant un lien avec la c ...[+++]


In the event of termination of the risk-sharing instrument for project bonds during the current multiannual financial framework any balances on the fiduciary accounts, other than funds committed and funds needed to cover other eligible costs and expenses, shall be returned to the TEN-T, TEN-E budget lines.

En cas de clôture de l’instrument de partage des risques relatif aux emprunts obligataires pour le financement de projets pendant le cadre financier pluriannuel actuel, toutes liquidités sur les comptes fiduciaires autres que les fonds engagés et les fonds nécessaires à la couverture d’autres coûts et dépenses éligibles sont reversés sur les lignes budgétaires RTE-T et RTE-E.


These should take account in particular of major traffic flows, both within the Community and with other parts of the world, of cohesion objectives through connections between regions with different levels of development and different territorial features, of connection to pools of economic development, of the "value of efforts already spent" on TEN-T development, of environmental objectives, of other Community policy objectives (e.g. competition), of progressive efforts towards more efficient infrastructure use, of the diversity of Member States’ situations, and of the sharing of planning responsibility at Community and national level.

Dans ce cadre, il y a lieu de prendre en considération, en particulier, les flux de trafic majeurs dans la Communauté et dans d’autres régions du monde, les objectifs de cohésion à réaliser au moyen de liaisons entre régions ayant des niveaux de développement différents et des spécificités territoriales, la liaison avec les pôles de développement économique, la «valeur des efforts déjà consentis» pour le développement du RTE-T, les objectifs environnementaux, les autres objectifs stratégiques de la Communauté (par exemple la concurrence), les efforts progressifs en vue de l'utilisation plus efficace des infrastructures, la diversité des ...[+++]


The TENs Regulation does not allow the same phase of a single project to be financed both by the TENs budget and from other Community sources but, in some cases, feasibility studies financed through the TENs budget may be followed by support from the ERDF and the EIB for the (part-) financing mainly of construction works for the actual investment.

Le règlement RTE n'autorise pas le financement d'une même phase d'un même projet à la fois par le budget RTE et par d'autres sources communautaires; dans certains cas, toutefois, des études de faisabilité financées par le budget RTE peuvent être suivies d'un soutien du FEDER et de la BEI, essentiellement pour le financement (partiel) des travaux de construction de l'investissement proprement dit.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
But if my party were to have ten to start, and if it were then to go to the government for ten and then back to my party for five—which would give us fifteen minutes on the first round—and then back to the government for ten, then to the Bloc for ten, then back to the government for ten, and then back to the NDP for five, then five for the.That's the way it is in other committees.

Mais si mon parti avait 10 minutes pour commencer, et si l'on passait ensuite aux ministériels pour 10 minutes, pour revenir ensuite à mon parti pour cinq—ce qui nous donnerait 15 minutes durant le premier tour—et l'on reviendrait ensuite aux ministériels pour 10 minutes, ensuite au Bloc pour 10, de nouveau aux ministériels pour 10, et ensuite le NPD en aurait cinq, et puis cinq pour les.C'est ainsi que cela fonctionne dans d'autres comités.


On the issue of questioning, I would suggest that, because the official opposition has 50% of the membership, we do the rotation such that the Alliance does ten minutes, then the Liberal Party does ten, then the Alliance does ten, and then the Bloc does ten on the first four questioners, and then the remaining other members, alternating with the Liberals, five and five.

Pour ce qui est du temps alloué aux questions, je propose que, puisque l'Opposition officielle compte pour 50 p. 100 des membres, nous faisions un roulement de façon à ce que l'Alliance ait dix minutes, puis le Parti libéral, dix minutes, ensuite l'Alliance encore dix minutes, suivie du Bloc pour dix minutes pour les quatre premières questions, et ensuite les autres membres du comité, en alternance avec les libéraux, cinq et cinq.


Mr. Rick Casson: I think some of the other committees have agreed to a rotation that starts with the official opposition getting ten minutes and then the other members of the opposition getting five and then switching back to the Liberals for ten.

M. Rick Casson: Je crois que d'autres comités ont convenu d'une rotation, c'est-à-dire que l'opposition officielle a droit à dix minutes, et les autres députés de l'opposition à cinq minutes, puis c'est encore dix minutes pour les Libéraux.


Question No. 470 Mr. Mark Holland: With regard to the implementation of Bill C-4, An Act to amend the Youth Criminal Justice Act and to make consequential and related amendments to other Acts, Bill C-16, An Act to amend the Criminal Code, Bill C-21, An Act to amend the Criminal Code (sentencing for fraud), Bill C-39, An Act to amend the Corrections and Conditional Release Act and to make consequential amendments to other Acts, Bill S-6, An Act to amend the Criminal Code and another Act, Bill S-9, An Act to amend the Criminal Code (auto theft and trafficking in property obtained by crime) and Bill S-10, An Act to amend the Controlled Drug ...[+++]

Question n 470 M. Mark Holland: En ce qui concerne la mise en œuvre du projet de loi C-4, Loi modifiant la Loi sur le système de justice pénale pour les adolescents et apportant des modifications connexes et corrélatives à d'autres lois, du projet de loi C-16, Loi modifiant le Code criminel, du projet de loi C-21, Loi modifiant le Code criminel (peines pour fraude), du projet de loi C-39, Loi modifiant la Loi sur le système correctionnel et la mise en liberté sous condition et d'autres lois en conséquence, du projet de loi S-6, Loi modifiant le Code criminel et une autre loi, du projet de loi S-9, Loi modifiant le Code criminel (vol d’au ...[+++]


(Return tabled) Question No. 472 Mr. Mark Holland: With regard to the Correctional Service of Canada’s (CSC) offender programming: (a) what offender programs, broken down by category, are currently offered by CSC, including for each program (i) the institutions at which they are offered, (ii) the number of spaces available, (iii) the annual cost of running the program; (b) does CSC evaluate the success of their offender programming and, if so, how; (c) what criteria and processes do CSC employ to select which offender programs are or will be offered at each institution; (d) what processes are employed to place offenders in programs; ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 472 M. Mark Holland: En ce qui concerne les programmes de Service correctionnel du Canada (SCC) destinés aux délinquants: a) quels programmes, ventilés par catégorie, sont actuellement offerts par le SCC, y compris par programme (i) les établissements où il est offert, (ii) le nombre de places disponibles, (iii) son coût annuel; b) le SCC évalue-t-il le succès de ses programmes destinés aux délinquants et, si oui, comment; c) quels critères et processus le SCC emploie-t-il pour décider des programmes qui sont ou seront offerts à chaque établissement; d) d’après quels critères décide-t-on d’inscrire ...[+++]


TEN-Telecom will seek co-ordination through inter-programme groups with other relevant actors within the Commission, e.g. the other TEN programmes, the Structural Funds, the Competitive and Sustainable Growth programme, the IDA programme and the Socrates programme in order to increase synergy and avoid undue overlap.

RTE-télécoms recherchera une coordination par le biais de groupes réunissant d'autres acteurs concernés au sein de la Commission et communs à plusieurs programmes, tels que les autres programmes RTE, les fonds structurels, le programme Compétitivité et croissance durable, le programme IDA et le programme Socrates, de manière à accroître les synergies et éviter les duplications inutiles.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'ten other' ->

Date index: 2022-08-22
w