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Air hostess
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Aircrew
Airline pilot
Attend castings
Attend vehicle auctions
Buy vehicles at auctions
Crew
GA
Go around
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Go on air during live broadcasts
Go to auctions of vehicles
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Go to vehicle auctions
Go-around
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Go-no-go gauge
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Metropolis Where are we going? How will we get there?
PAYG scheme
Participate in castings
Pay-as-you-go pension scheme
Pay-as-you-go pension system
Pay-as-you-go scheme
Pay-as-you-go system
Present during live broadcast
Present during live broadcasts
Presenting during live broadcasts
Sailor
Sea-going personnel
Ship's captain
Ship's crew
Stop and go
Stop go
Stop-go
Unfunded pension plan
Unfunded pension scheme

Vertaling van "we're not going " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
pay-as-you-go pension scheme | pay-as-you-go pension system | pay-as-you-go scheme | pay-as-you-go system | PAYG scheme | unfunded pension plan | unfunded pension scheme

régime de retraite par répartition | système de retraite par répartition


stop and go | stop go | stop-go

freinages réitérés de la croissance | stop-go


go to auctions of vehicles | go to vehicle auctions | attend vehicle auctions | buy vehicles at auctions

assister à une vente aux enchères de véhicules




crew [ aircrew | air hostess | airline pilot | air steward | sailor | sea-going personnel | ship's captain | ship's crew ]

personnel navigant [ équipage | hôtesse de l'air | marin | personnel de bord | pilote d'avion | pilote de navire ]


go on air during live broadcasts | present during live broadcast | present during live broadcasts | presenting during live broadcasts

présenter des émissions en direct


join castings | participate in castings | attend castings | go to castings

participer à des castings


go-no-go gauge | go/no go gauge | go/no-go gauge | go not-go gage | go-no-go feeler gauge

calibre entre-n'entre pas | calibre entre/n'entre pas | calibre passe-ne passe pas | calibre entrant/n'entrant pas


Metropolis: Where are we going? How will we get there?

Metropolis - Où allons-nous? Comment y arriverons-nous?


The Canada-U.S. Unemployment Rate Gap: What We Know and What We Do Not Know

L'écart entre les taux de chômage au Canada et aux États-Unis : ce que nous savons et ce que nous ne savons pas
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Applicant: Groupe Go Sport (Sassenage, France) (represented by: G. Arbant and E. Henry-Mayer, lawyers)

Partie requérante: Groupe GO Sport (Sassenage, France) (représentants: G. Arbant et E. Henry-Mayer)


Trade mark at issue: Community word mark ‘GO SPORT’ — Community trade mark application No 5 144 811

Marque litigieuse concernée: Marque communautaire verbale «GO SPORT» — Demande d’enregistrement no 5 144 811


Other party to the proceedings before the Board of Appeal: Design Go Ltd (London, United Kingdom)

Autre partie devant la chambre de recours: Design Go Ltd (Londres, Royaume-Uni)


Just saying that we are going to put a whole bunch of legislation together, that we are stopping debate on it and not letting the democratic process run itself out, that we are just going to make safe countries, that we are going to stop people who are coming by boat because there are fake refugees in our country and that we are going to now ignore the parliamentary processes that have been established by ignoring the committee and the work that the citizenship and immigration committee is going to be doing, or is doing, is absolutely ...[+++]

Dire simplement qu'on va regrouper une série de mesures législatives, qu'on met un terme au débat à leur sujet sans tenir compte du processus démocratique, qu'on va se contenter de nommer des tiers pays sûrs, qu'on va arrêter les gens qui arrivent par bateau au Canada parce qu'ils ne sont pas de vrais réfugiés et que dorénavant on ne tiendra plus compte de la procédure parlementaire établie puisqu'on ne tiendra pas compte du travail que le Comité de la citoyenneté et de l'immigration fait ou fera constitue un autre exemple patent de la panacée que le gouvernement applique à tous les problèmes: « Contentons-nous de réécrire la loi puisque c'est ...[+++]


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That sounds reasonable if we consider that there does not seem to be any initiative that is worthwhile to get multilateral trade agreements going on or the Doha Round going again, except for the fact that when we look at what Canada's role in trade has been historically from the beginning of Confederation, we need to ensure that we do have fair trade opportunities, that we are not going to be susceptible to larger economies taking advantage of our goods and services and re ...[+++]

Cela semble raisonnable puisqu'il ne semble pas y avoir d'initiatives qui permettraient la conclusion d'accords commerciaux multilatéraux ou la reprise des négociations du cycle de Doha. Cependant, si nous examinons le rôle du Canada sur le plan commercial depuis le début de la Confédération, nous devons nous assurer que nos échanges commerciaux se fassent de manière équitable et que les plus grandes économies ne tirent pas avantage de nos biens, de nos services et de nos ressources.


We must also ensure that we are not going to just continue the survival of organizations, but that we are going to help those we are intending to help, not only women, children, our creators, filmmakers and producers.

Nous devons veiller non pas uniquement à maintenir en vie des organismes, mais plutôt à venir en aide à ceux qui en ont besoin, et pas seulement les femmes, les enfants, les créateurs, les cinéastes et les producteurs.


We are not going to abandon our producers. We are not going to abandon the other sectors of the Canadian economy, but I ask opposition members not to try to suggest for a minute that they have not added one more handicap onto our ability to reach an agreement that is in the best interests of all producers and in the best interests of all Canadians.

Nous n’avons pas l’intention d’abandonner ni nos producteurs ni les autres secteurs de l’économie canadienne, mais je demande aux députés de l’opposition de cesser de prétendre qu’ils ne sont pas en train de réduire notre capacité d’en arriver à une entente favorable aux intérêts de tous les producteurs et de tous les Canadiens.


Why do we spend millions of dollars a year in terms of parliamentary committees and committee travel when a committee moves an amendment, accepts an amendment, proposes it to the House and the minister just says “no way, that's not good enough, we're not going to listen to the finance committee, we're not going to take it seriously”?

Pourquoi dépenser des millions de dollars par année pour faire fonctionner et se déplacer des comités parlementaires si, lorsqu'un comité propose un amendement et l'adopte pour le proposer ensuite à la Chambre des communes, le ministre se contente de dire «pas question, c'est inacceptable, nous n'écouterons pas le comité et nous ne le prendrons pas au sérieux»?


The share of funding going to investment in infrastructure, therefore, varies from 19% in Slovenia to 78% in Cyprus, that going on education, training and other programmes, from 14% in Malta to 28% in Slovenia and on productive investment, from 14% in the Czech Republic to 54% in Slovenia, much of it going to SMEs.

La fraction des fonds qui est destinée aux investissements en infrastructures varie, par exemple, de 19% en Slovénie à 78% à Chypre, celle qui est destinée à l'éducation, à la formation et à d'autres programmes de 14% à Malte à 28% en Slovénie et celle destinée à l'investissement productif de 14% en République tchèque à 54% en Slovénie, dont une bonne part va aux PME.


[10] Communication on "The impact of the eEconomy on European enterprises: Economic analysis and policy implications" [COM(2001) 711]; Communication on "Helping SMEs to Go Digital" [COM(2001) 136]; Conclusions of the Industry Council 9938/02, of 6 June 2002; European Parliament Report on the Communication on the impact of the e-Economy on European enterprises [Final A5-0434/2002]; Opinion of the Committee of the Regions on the Communication "Helping SMEs to Go Digital" [COM-6/032]; Opinion of the Economic and Social Committee on the Communication "Helping SMEs to Go Digital" [INT/106];

[10] Communication intitulée «L'impact de la e-économie sur les entreprises européennes: analyse économique et implications politiques» [COM(2001 711]; Communication intitulée «Aider les PME à passer au numérique» [COM(2001) 136]; Conclusions du Conseil «Industrie», document nº 9938/02 du 6 juin 2002. Rapport du Parlement européen relatif à la communication sur l'impact de la e-économie sur les entreprises européennes [Final A5-0434/2002]; Avis du Comité des régions sur la communication de la Commission «Aider les PME à passer au numérique» [CdR -6/2001 final]; Avis du Comité économique et social sur la communication de la Commission «Aider les PME à passer au numérique» [INT 106/2002].




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Date index: 2024-10-30
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