Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on classroom guidance strategies
Advises on classroom guidance strategies
Advising on classroom guidance strategies
Bricks-and-mortar education
Classroom education
Classroom instruction
Classroom teaching
Comply or explain principle
Comply or explain rule
Confer on classroom guidance strategies
Cross-categorical class
Cross-categorical classroom
Describe the molecular basis of a disease to a patient
Electronic classroom
Explain molecular basis of diseases to patients
Explain the metabolic basis of a disease to a patient
Explain the molecular basis of a disease to patients
Explain the use of equipment for pets
Explain use of equipment for pets
Explaining the use of equipment for pets
Flipped classroom
Heteregeneous special class
Interactive multimedia classroom
Inverted classroom
Mobile classroom
Multi-categorical class
Multi-categorical classroom
Multimedia classroom
Non-categorical class
Non-categorical classroom
Onground education
Onground instruction
Portable classroom
Reveal use of equipment for pets
Reverse teaching
Same-gender class
Same-gender classroom
Same-sex class
Same-sex classroom
Single-gender class
Single-gender classroom
Single-sex class
Single-sex classroom
Smart classroom
Technological classroom
Traditional classroom instruction
Traditional education
Traditional instruction

Traduction de «classroom to explain » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
advises on classroom guidance strategies | confer on classroom guidance strategies | advise on classroom guidance strategies | advising on classroom guidance strategies

conseiller des stratégies d'orientation dans les classes | recommander des stratégies d'orientation dans les classes


smart classroom | multimedia classroom | interactive multimedia classroom | electronic classroom | technological classroom

salle de classe multimédia | classe multimédia


classroom instruction [ classroom education | traditional classroom instruction | traditional instruction | traditional education | bricks-and-mortar education | onground education | onground instruction | classroom teaching ]

enseignement en classe [ enseignement en présentiel | enseignement en salle de classe | enseignement traditionnel | enseignement en présence ]


single-sex classroom [ same-sex classroom | single-gender classroom | same-gender classroom | single-sex class | same-sex class | single-gender class | same-gender class ]

classe non mixte


explaining the use of equipment for pets | reveal use of equipment for pets | explain the use of equipment for pets | explain use of equipment for pets

expliquer l'utilisation des équipements pour animaux domestiques


describe the molecular basis of a disease to a patient | explain the metabolic basis of a disease to a patient | explain molecular basis of diseases to patients | explain the molecular basis of a disease to patients

expliquer la base moléculaire d’une maladie au patient


cross-categorical classroom [ cross-categorical class | non-categorical classroom | non-categorical class | multi-categorical classroom | multi-categorical class | heteregeneous special class ]

classe spéciale hétérogène


comply or explain rule | comply or explain principle

principe appliquer ou expliquer | principe respecter les textes ou se justifier | principe se conformer ou expliquer


flipped classroom | inverted classroom | reverse teaching

enseignement inversé


mobile classroom | portable classroom

salle de classe mobile | classe mobile
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Professor Patrick Healy, Faculty of Law, McGill University: I should like to have volunteers from this committee come to my classroom to explain why the law changes quite so quickly.

M. Patrick Healy, professeur, faculté de droit, Université McGill: J'aimerais bien que certains d'entre vous viennent dans ma salle de cours expliquer à mes étudiants pourquoi la loi change si rapidement.


Dr Pierre-Yves Oudeyer, who holds an ERC Starting Grant in Computer Science and Informatics, explains: “Very little has been done to explore the benefits of 3D printing and its interaction with computer science in classrooms.

Le Dr. Pierre-Yves Oudeyer, qui a reçu une subvention de démarrage en informatique et technologie de l’information de l’ERC, explique: «Très peu d'efforts ont été déployés pour exploiter les avantages de l'impression 3D et son interaction avec l'informatique dans les classes.


At NAIT, every semester when we have a new group of instructors, I will do a presentation on cultural awareness, on how to approach students, and explain to a lot of the staff that when the students are not showing up in their classrooms, do not come and see me a week later.

Au NAIT, chaque fois que nous avons un nouveau groupe d'instructeurs pour le semestre, je fais une présentation sur la sensibilisation culturelle, sur la façon d'aborder les étudiants, et je demande aux membres du personnel de ne pas attendre une semaine avant de venir me voir quand des étudiants sont absents.


(Return tabled) Question No. 422 Ms. Kirsty Duncan: With respect to nutrition in child and adolescent populations in Canada: (a) does government policy include recognition and acceptance of the principle that Canada’s children and adolescents are entitled to nutritious food (i) regardless of where they live, (ii) regardless of their family income, (iii) particularly when economic forces undermine efforts by parents and caregivers to ensure healthy eating; (b) given that the 1992 World Declaration on Nutrition, to which Canada was a signatory, states that access to nutritionally adequate and safe food is a right of each individual, what specific actions have the Canadian Institutes of Health Research (CIHR) and Health Canada undertaken for ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 422 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la nutrition chez les enfants et les adolescents au Canada: a) la politique du gouvernement prévoit-elle la reconnaissance et l’acceptation du principe voulant que les enfants et les adolescents canadiens ont droit à des aliments nutritifs (i) peu importe l’endroit où ils vivent, (ii) peu importe leur revenu familial, (iii) particulièrement lorsque des forces économiques entravent les efforts des parents pour assurer de saines habitudes alimentaires; b) compte tenu du fait que la Déclaration mondiale sur la nutrition de 1992, dont le Canada est signataire, stipule que l’accès à des aliments nutritionnellement appropriés et sans danger est un droit universel, quel ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It is precisely for this reason that I will explain my thinking by means of a paradox: what would happen if we applied the ruling of the European Court of Human Rights, that is, if, at the same time, we applied the reasoning which obliges us to remove crucifixes from Italian classrooms to all places where crosses are displayed on the grounds of public interest?

C’est précisément la raison pour laquelle j’expliquerai ma pensée par un paradoxe: que se passerait-il si nous respections l’arrêt de la Cour européenne des droits de l’homme, à savoir si nous appliquions ce raisonnement consistant à ôter les crucifix des classes italiennes à tous les lieux où des croix sont exposées pour des motifs d’intérêt public?


I viewed it as an educational exercise, as when a member of Parliament or a minister or a senator visits a classroom to explain how the Canadian Parliament works to young children.

Je voyais un exercice d'éducation, comme lorsqu'un député ou un ministre ou un sénateur va se présenter devant une salle de classe pour expliquer le fonctionnement du Parlement canadien aux petits enfants.


w