Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange brand's online communication plan
Asynchronous online education
Asynchronous online instruction
Asynchronous online teaching
Commercial online service
Cybereducation
Design brand's online communication plan
Design brand's online communication plans
E-education
E-instruction
E-mall
E-market
E-marketplace
E-shopper
Electronic mall
Electronic marketplace
Electronic shopping mall
Model brand's online communication plan
On-line education
On-line education program
On-line instruction program
Online buyer
Online computer service
Online customer
Online data service
Online dial-up service
Online education
Online education program
Online information service
Online instruction
Online instruction program
Online interactive education tool
Online mall
Online market
Online marketplace
Online service
Online service provider
Online shopper
Online shopping center
Online shopping centre
Online shopping mall
Virtual mall
Virtual shopping center
Virtual shopping centre
Virtual shopping mall

Traduction de «online education » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
online education [ online instruction | e-education | e-instruction | cybereducation ]

éducation en ligne [ instruction en ligne | e-éducation | cyberéducation ]


online education | on-line education

éducation en ligne


asynchronous online teaching [ asynchronous online instruction | asynchronous online education ]

enseignement asynchrone en ligne


on-line education program [ online education program | on-line instruction program | online instruction program ]

programme d'enseignement en ligne [ programme d'enseignement en direct ]


online service | online service provider | commercial online service | online information service | online data service | online computer service | online dial-up service

service en ligne | SEL


online interactive education tool

outil éducatif interactif en ligne


arrange brand's online communication plan | model brand's online communication plan | design brand's online communication plan | design brand's online communication plans

concevoir le plan de communication en ligne d'une marque


online shopping center | online shopping centre | virtual shopping center | virtual shopping centre | virtual shopping mall | virtual mall | online shopping mall | online mall | electronic shopping mall | electronic mall | e-mall

centre commercial virtuel | centre commercial en ligne | galerie marchande virtuelle | galerie marchande en ligne | galerie commerciale virtuelle | galerie commerciale en ligne | mail virtuel


e-shopper | online buyer | online customer | online shopper

acheteur en ligne | acheteur sur Internet | cyberacheteur


electronic marketplace | e-market | e-marketplace | online market | online marketplace

marché électronique | marché en ligne | site de marché
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
While online courses and degrees are not a new phenomenon, the exponential increase in the supply of online education and digital material, as well as the increase in the provision of assessment, validation and academic credit by selected MOOCs (an emerging trend particularly with many HEIs in countries such as the US and Australia) has the potential of transforming higher education radically.

Les cours et diplômes en ligne ne sont certes pas un nouveau phénomène, mais la croissance exponentielle de l’offre d’enseignement en ligne et de ressources pédagogiques numériques, ainsi que l’augmentation de l’offre d’évaluation, de validation et de crédits d’enseignement par un certain nombre de MOOC (une tendance naissante observée notamment dans de nombreux EES de pays tels que les États-Unis et le Canada), sont capables de transformer de manière radicale l'enseignement supérieur.


Assessing and certifying learners' achievements are challenges facing those who provide online education: it implies integrating online learning practices into formal curricula and finding ways to validate technology-supported learning in non-formal and informal settings.

L’évaluation et la certification des prestations des apprenants sont les défis que doivent relever les prestataires de services éducatifs en ligne: ils consistent à intégrer les pratiques d’apprentissage en ligne dans les programmes d’études officiels et à trouver des façons de valider l’apprentissage réalisé au moyen des technologies dans les contextes non formels et informels.


Overall, however, transnational education in all its forms, continuing education and lifelong learning qualifications in general, short-cycle higher education, and distance and online education have remained largely outside the scope of quality assurance.

Quoi qu’il en soit, de façon générale, l’enseignement transnational dans toutes ses formes, la formation continue, l’éducation et la formation tout au long de la vie dans leur ensemble, les cycles courts de l’enseignement supérieur, l’enseignement à distance et la formation en ligne sont largement restés en dehors du champ d'action de l’assurance de la qualité.


Work on quality certification issues; recommendations for users of online educational services.

Suivi des questions de certification de la qualité ; recommandations pour les utilisateurs de services éducatifs en ligne.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Points out that basic literacy and numeracy skills, in addition to meta-skills and soft skills, as well as transversal skills, such as critical thinking and learning to learn, are a prerequisite for developing digital skills and using online educational materials, including OERs, effectively; calls, in this context, on the Commission to further assess the impact of digital and/or online learning materials on the learning performance of learners according to their age and school level;

26. signale qu'il est indispensable de disposer de compétences de base en plus des méta-compétences et des compétences générales, ainsi que des compétences transversales telles que l'esprit critique et la compétence «apprendre à apprendre», pour développer les compétences numériques et utiliser les le matériel éducatif en ligne, y compris les REL, de façon efficace; dans ce contexte, invite la Commission à évaluer plus en détail l'incidence du matériel d'apprentissage numérique ou en ligne sur les performances d'apprentissage des apprenants en fonction de leur âge et de leur niveau scolaire;


26. Points out that basic literacy and numeracy skills, in addition to meta-skills and soft skills, as well as transversal skills, such as critical thinking and learning to learn, are a prerequisite for developing digital skills and using online educational materials, including OERs, effectively; calls, in this context, on the Commission to further assess the impact of digital and/or online learning materials on the learning performance of learners according to their age and school level;

26. signale qu'il est indispensable de disposer de compétences de base en plus des méta-compétences et des compétences générales, ainsi que des compétences transversales telles que l'esprit critique et la compétence "apprendre à apprendre", pour développer les compétences numériques et utiliser les le matériel éducatif en ligne, y compris les REL, de façon efficace; dans ce contexte, invite la Commission à évaluer plus en détail l'incidence du matériel d'apprentissage numérique ou en ligne sur les performances d'apprentissage des apprenants en fonction de leur âge et de leur niveau scolaire;


33. Highlights the fact that ICT and online educational materials, including OERs, can support the teaching and learning of foreign languages at all levels of education and training; stresses that social interaction is a prerequisite for learning a foreign language;

33. souligne que les TIC et le matériel éducatif en ligne, y compris les REL, peuvent favoriser l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères à tous les niveaux d'enseignement et de formation; souligne que l'interaction sociale est indispensable à l'apprentissage d'une langue étrangère;


33. Highlights the fact that ICT and online educational materials, including OERs, can support the teaching and learning of foreign languages at all levels of education and training; stresses that social interaction is a prerequisite for learning a foreign language;

33. souligne que les TIC et le matériel éducatif en ligne, y compris les REL, peuvent favoriser l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères à tous les niveaux d'enseignement et de formation; souligne que l'interaction sociale est indispensable à l'apprentissage d'une langue étrangère;


It would enable institutions to cooperate online, share experience and build capacity on Open Educational Resources and online education, and facilitate distance education and collaboration between educational actors, including through e-learning applications.

Elle permettra aux établissements de coopérer en ligne, de faire part de leur expérience et d'édifier une capacité en ressources didactiques ouvertes et en enseignement en ligne et facilitera l'enseignement à distance et la collaboration des acteurs de l'éducation, y compris par des logiciels d'apprentissage en ligne.


Creative content online: content and services such as online audiovisual creations (cinema, television, music and radio), online games, online publication, online educational content and content created by users.

Contenu créatif en ligne: les contenus et services tels que les créations audiovisuelles en ligne (cinéma, télévision), musique, radio, les jeux en ligne, la publication en ligne, les contenus éducatifs en ligne ainsi que les contenus créés par les utilisateurs.


w