Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on classroom guidance strategies
Advises on classroom guidance strategies
Advising on classroom guidance strategies
Bricks-and-mortar education
Classroom education
Classroom instruction
Classroom setup
Classroom teaching
Classroom tutor
Confer on classroom guidance strategies
Cross-categorical class
Cross-categorical classroom
Electronic classroom
Flipped classroom
Heteregeneous special class
Interactive multimedia classroom
Inverted classroom
Mobile classroom
Multi-categorical class
Multi-categorical classroom
Multimedia classroom
Non-categorical class
Non-categorical classroom
Onground education
Onground instruction
Portable classroom
Reverse teaching
Same-gender class
Same-gender classroom
Same-sex class
Same-sex classroom
Schoolroom setup
Single-gender class
Single-gender classroom
Single-sex class
Single-sex classroom
Smart classroom
Students assistant
Technological classroom
Traditional classroom instruction
Traditional education
Traditional instruction
Tutor
Tutors

Traduction de «other classroom » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
advises on classroom guidance strategies | confer on classroom guidance strategies | advise on classroom guidance strategies | advising on classroom guidance strategies

conseiller des stratégies d'orientation dans les classes | recommander des stratégies d'orientation dans les classes


smart classroom | multimedia classroom | interactive multimedia classroom | electronic classroom | technological classroom

salle de classe multimédia | classe multimédia


single-sex classroom [ same-sex classroom | single-gender classroom | same-gender classroom | single-sex class | same-sex class | single-gender class | same-gender class ]

classe non mixte


classroom instruction [ classroom education | traditional classroom instruction | traditional instruction | traditional education | bricks-and-mortar education | onground education | onground instruction | classroom teaching ]

enseignement en classe [ enseignement en présentiel | enseignement en salle de classe | enseignement traditionnel | enseignement en présence ]


cross-categorical classroom [ cross-categorical class | non-categorical classroom | non-categorical class | multi-categorical classroom | multi-categorical class | heteregeneous special class ]

classe spéciale hétérogène


mobile classroom | portable classroom

salle de classe mobile | classe mobile


flipped classroom | inverted classroom | reverse teaching

enseignement inversé


assist children with special needs in education setting | help children with special needs in education settings | assist children with special needs in education settings | identify necessary classroom adaptions for children with special needs

assister des enfants ayant des besoins spéciaux en milieu éducatif


students assistant | tutors | classroom tutor | tutor

précepteur | préceptrice | répétiteur/répétitrice | répétitrice


classroom setup | schoolroom setup

disposition style classe
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
II. Better Language Teaching: The language-friendly school; The Languages Classroom; Language teacher training; Supply of language teachers; Training teachers of other subjects; Testing language skills.

II. UN MEILLEUR ENSEIGNEMENT DES LANGUES: L'école favorable aux langues ; La classe de langues ; Formation des professeurs de langues ; Offre de professeurs de langues ; Formation des enseignants dans d'autres disciplines ; Évaluation des compétences linguistiques.


The potential benefits of the digital revolution in education are multiple: individuals can easily seek and acquire knowledge from sources other than their teachers[7] and institutions, often for free; new groups of learners can be reached because learning is no longer confined to specific classroom timetables or methods and can be personalised; new education providers emerge; teachers may easily share and create content with colleagues and learners from different countries; and a much wider range of educational resources can be a ...[+++]

Les bénéfices potentiels de la révolution numérique dans l’éducation sont multiples: tout apprenant peut aisément rechercher et acquérir des connaissances par des sources autres que ses enseignants[7] et établissements éducatifs, souvent gratuitement; de nouveaux groupes d’apprenants peuvent être touchés car l’apprentissage ne se confine plus à des horaires de cours ou des méthodes spécifiques et peut être personnalisé; de nouveaux prestataires de services éducatifs émergent; les enseignants peuvent aisément créer et partager des contenus avec des collègues et apprenants de différents pays; et un éventail beaucoup plus large de resso ...[+++]


Mobility is a key aspect of this although it is also recognised that ICT has an important role to play in bringing other languages and cultures into the classroom.

La mobilité est un aspect majeur, même s'il est admis que les TIC ont un rôle important à jouer pour faire entrer d'autres langues et d'autres cultures dans la salle de cours.


The EU will continue to support exchanges among teachers and schools through eTwinning to help them learn from each other on how to promote citizenship and fundamental values in the classroom.

L’UE continuera de soutenir les échanges entre enseignants et écoles au moyen d'eTwinning, le but étant de les aider à apprendre les uns des autres comment agir en classe pour promouvoir la citoyenneté et les valeurs fondamentales.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Comprehensive ‘whole school’ approaches involving the entire school community as well as other relevant stakeholders can be of great importance, since learning to use the internet and social media responsibly often takes place outside the classroom in non-formal and informal settings.

Les approches complètes englobant tous les acteurs intervenant dans le processus éducatif ainsi que les autres acteurs concernés peuvent s’avérer très importantes, dans la mesure où l’apprentissage d’une utilisation responsable de l’internet et des médias sociaux a souvent lieu en dehors de la salle de classe dans un contexte non formel ou informel.


After two years of not being able to look at each other, we were finally able to develop a work plan to address the issue of racism at the ministry level, the school board level, the school level and in the classroom, because we felt that there are so many different types of racism embedded within legislation, within policy, within the tone and the set-up of the school, and within the classroom in terms of the lack of knowledge of some of the teachers.

Après deux ans pendant lesquels nous n'avons jamais pu nous regarder en face, nous sommes finalement parvenus à élaborer un plan de travail pour nous pencher sur la question du racisme au niveau du ministère, des conseils scolaires, des écoles et dans les classes elles-mêmes parce que nous estimions qu'il y avait tellement de types de racisme différents noyés dans les lois, dans les politiques, dans l'atmosphère et l'organisation des écoles et au niveau des classes où certains enseignants ignoraient totalement la situation.


In summary, the churches in integration have identified the following as 10 essential aspects of religious programming, broadly based. These are: the development, in-servicing and implementation of programs in religious education; the need for compatibility of the general curriculum with approved programs in religious education; the need to avoid conflict between a general curriculum and religious education programming; classroom worship, including the use of devotional materials, scripture readings, reflections and prayers; religious observances, services and liturgies in the schools at appropriate times during the school year, for ...[+++]

En résumé, les Églises du système unifié ont dégagé 10 aspects des programmes d'enseignement religieux qu'ils considèrent comme étant les plus importants, soit l'élaboration, l'enseignement sur place et la mise en application de programmes d'enseignement religieux; le besoin de compatibilité du cursus général et des programmes approuvés d'enseignement religieux; la nécessité d'éviter des conflits entre programme d'enseignement général et programme d'enseignement religieux; la pratique du culte en classe, notamment l'utilisation d'objets du culte, la lecture des écritures, la réflexion et les prières; la pratique de la religion, les s ...[+++]


Core funding amounts may only be spent on educational services, such as paying principals, teachers, and other staff; classroom and school supplies; operating and maintaining schools; guidance and counselling; busing and other services to students; and paying tuition fees for students going to provincial schools.

Les sommes fournies au titre du financement de base ne pourront être dépensées que pour les services d’éducation, comme la rémunération des directeurs d’école, des enseignants et des autres membres du personnel; les salles de classe et les fournitures scolaires; l’entretien et le fonctionnement des écoles; les services d’accompagnement et de counseling; le transport scolaire et d’autres services destinés aux jeunes en plus du paiement des droits de scolarité pour les jeunes qui fréquentent des écoles provinciales.


Back to the school part of your question, in my other life I am a recreation therapist, and in that job one of my main jobs was to go into schools to help the teachers to adapt their education programs to fit the child in the classroom, or to introduce the other children in the classroom to activities that this child could participate in.

En réponse à votre question sur les écoles, je suis aussi récréothérapeute, et j'ai entre autres visité des écoles pour aider les enseignants à adapter leurs programmes éducatifs en fonction d'un élève de la classe, ou bien pour présenter aux autres enfants du groupe des activités auxquelles l'enfant handicapé pourrait participer.


My question first is to the University Presidents' Council of B.C. If you were given $1 billion or $2 billion, would you wrap that in the traditional bricks-and-mortar type of education, in the hands-on type of classroom, or are there other ways to deliver effective education other than just the traditional classroom type?

Ma première question s'adresse au University Presidents' Council of B.C. Si l'on vous donnait un ou deux milliards de dollars, affecteriez-vous cette somme à l'enseignement traditionnel, à l'enseignement en classe, ou est-ce qu'il y a d'autres moyens de fournir un enseignement efficace?


w